dagen :P

först var man i skolan... ganska kul. sen fick man skjuts av teas pappa till stallet. tea hängde med ! sen skulle jag gå över golvet ( ganska vanligt att man gör det ) men golvet har hål .  typ 1 meter ner sen kommer typ jord o sånt. och såklart så skulle jag tappa mina nycklar ner där ! så vi typ la oss och försökte fiska upp dem med ett spö.. och jag var skit nära att få upp dem men så tappade jag dem när tea skulle ta dem. men sen tog vi 2 spön o då funkade det ! vi fick upp dem ! :D hahahahah , det tog typ 20 minuter :P
sen tog vi ut mio , red på åkern i snön  mysigt!  men sen skulle vi g mot teas hus , men mio typ kom ner i ett dike :P ( han skadade sig inte som tur var ) så sen gick vi hem. o då började tea springa o mio fick typ damp så han typ skenade iväg ! jag ba : HJÄÄÄÄLP!!!
hahahahahhaah ! sen kom mamma och då satte sig tea och kollade på när jag galoperade och då belv mio helt galen för han var så pigg o tyckte dt var så kul så han typ hoppade skit högt i luften o jag flög runt som en liten vante. tea ba; Du var fan en halvmeter övanför sadeln !
seriöst , det var lite läskigt , trodde han skulle kasta av mig. men icke sa nicke !
på kvällen åkte jag till ridskolan för jag skulle rida istället för en tjej i mammas grupp. fick fritz. höll på att trilla av :P tvärstannade vid hindret så jag typ flög fram o satte mig på halsen , men jag kunde kravla mig upp !  skit skojj ! :)
nu har jag duschat o ska bara gå igenom engelska läxan o sen ska jag sooooooovaaa !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0