Gbg horse show

var där idag frn halv 11 . kom hem vid 12 ungefär :P köpte lite saker till mio :)
* schabrak med ett broderat namn på: Scarlet pimpernell ( som mio heter egentligen )
* ett grönt träns x)
* godis till han
* och ett fleece täcke (:
det var jätte roligt o jag har säkert tagit typ 300 bilder -.- fatta vad jobbigt att gå igenom alla !
vet ni vem jag såg????????  JAKOB FRÅN PONNYAKUTEN! hahahah , kanske inte så viktigt men ändå ;)
ponny staffeten var rolig :) tror sverige kom 2 ?
Honza Bláha var där ! ( tro hans namn stavas så ) skit roligt att se vad han kunde göra med sina hästar men missade 2:dra gången han hade visning för vi shoppade !
kommer bilder imorrn när jag har tid för nu ska jag se på film med hanna :D <3
skirver mer imorrn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0