I skolan

precis kommit tillbaka till skolan. vi har varit o kollat på Danny i E.M.D !!!!!!
hahaha , han visade hur man kunde göra musik med datan och sen så gjorde vi en låt med han. hahaha , vi sa typ heeeyy. o så sjöng han. jätte roligt. o sen sjöng han en av sina låtar !!! :D tog aldrig fram mobilen  filmade.. :( men hoppas att liza typ har tagit ett kort ;)
men typ hela tiden så blev jag sparkad i ryggen -.- och så försökte han typ välta stolarna ... så jag typ dog av skratt! HAHAHAHA , o sen i bussen så började jag o tea typ skämta elller aaa,  det typ kom en kille o så ville han typ sitta vid oss men sen gick han bara ? hahahah dog igen.
nu ska typ tea göra en låt oxå? :P
den vi gjorde med danny , gick typ ; en kotte en kotte en kotte ! ge han en kotte då.
typ nått sånt o sen så typ rappade danny x)
men man fic typ inte ta aoutograf :((

Kommentarer
Postat av: tessie

haha du dog av flabb 1000 gånger juh!!!!

2010-02-08 @ 18:35:16
URL: http://rockandpopchiik.blogg.se/
Postat av: liza

jag var ju med är :Dvet du?

jag satt och grät :o värsta tönten ilr hur?<33

han är galet snygg!!!<33 jag satt på tredje raden

fick massa bra kort :D <33

2010-02-09 @ 17:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0