Längtar inte till imorrnnn !

stallet idag igen fast på ridskolan ! gjorde massor av bakdels vändningar o jag blev nöjd :D hahah , red i värsta dressyr sadeln på en häst som typ e ganska hackig i galoppen o allt så det var skit svårt ! har inte träffat mio idag :( gör det imorgon för då ska jag på hoppträning !    jippie.
MEN i skolan sa vi se våran NO film ! det vill jag inte !
Pelle har ryck. jag skulle ge han godis och godisarna låg i en påse , så jag höll påsen jämte han o då bara han typ hoppar på mig ! så nu e min hand typ helt uppriven -.- filmade lite när han försökte fånga godisar i en liten kartong . hahahahahahah , han e söt men farlig. nu ska jag göra klart matte läxan o sen ska jag koka oboy o sen ska jag lägga mig i soffan o vila ! för jag e döds trött (:
ahahhah söötis !

Kommentarer
Postat av: mathilda:)

så söt!!

2010-02-12 @ 15:23:25
Postat av: mathilda:)

så söt:P

2010-02-12 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0