måååndag (:

skolan gick riktigt snabbt idag . kändes som att vi bara hade 2 lektioner typ :P
efter skolan var man ute hos alla kaninerna. fixade till hos dem och myssssde  lite (:
fritjof har fktiskt blivit riktigt snäll. han bits inyte längre och man kan faktiskt klappa han o pilla i buren utan att han hugger en ! hahaha , tycker jag har gjort ett bra jobb ;D
sen stack man till stallet, för att ta kort när hanna hoppar. blev inte jätte många bilder. det är så dåligt ljus därinne !!!!  :( imorgon åker jag till mio. ska rida lite dressyr på åkern om det går...  :P
ska bli skojj för han e skit pigg tror jag. har vilat 1 2 dagar och fått en annan sorts havre :P
ska fråga tea om hon vill hänga med o ta kort  :) <3
sitter faktiskt o gör franska läxan. sjukt tråkigt säger jag bara!!!  en sida kvar bara :) sen ska jag koka o´boy o kolla på tv :D
lägger kanske in bilderna här sen om jag får för Hanna :)
snart är det matttee proov !!!!!  ;o

Kommentarer
Postat av: Hanna<3

:D hehe det berors på.. heheh nee men kan jag få se dom??

2010-02-15 @ 20:36:41
URL: http://hannazzlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0