om gjort i mitt rum :)

ojj, har inte skrivit på skit länge känns det som x) vart i göteborg heeeelllaaaa dagen lång :P först hos mormomr o morfar o sen åkte vi till ikea. köpte ljus, överkast till sängen ,mattor, ben till sängen.
så nu har jag gjort om typ hela mitt rum :P
eller? gjort om sängen , massor med nya mattor , möblerat om ! nu ska jag bara vänta på en stol som jag vill ha ! en sån dära riktigt mysig stol. fast den var ganska dyr :P
köpte oxå en filt till katterna och en tunnel. så nu ligger pelle o sover i tunneln. HAHAHAHAHA , han ser skit rolig ut !
nu ska jag oxå se på en film med hanna via skype såklart. heheh , imorgon blir det gbg horse show :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0