snöö kaos !

hah , planerna blev inte som jag hade tänkt... det snöade sjukt mycket typ hela dagen ! så jag kunde typ inte vara med kaninerna så jätte mycket :(
tog inte kort på mio heller men det gjorde pappa. kunde inte ta kort för pappa hade kameran..
men imorgon ska jag faktiskt ta!
vet inte om vi ska upp till gbg imorrn. om det är för dåligt väder så åker vi inte. men jag orkar faktiskt inte åka iväg. vill vara i stallet o med kaninerna!
tyvärr så tog jag bara 3 bilder från pappas data eftersom när jag skickar dem blir kvaliten skit dålig. men på vissa bilder blev den bra :)
men ska skicka över de igen o fixa så dem blir bättre.
i alla fall en bild på sötaste ! :)<3
kommer massor med mer bilder imorrn. om jag tar några x)
nu ska jag snart se på melodifestivalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0