träning imorgon?

usch imorgon börjar skolan igen :( aja , vi har en ganska bra dag. inte allt för tråkiga lektioner :P
precis sett ponnyakuten ! kul :D
imorgon åker jag till ridhuset ( hanna ska med dit så vi ska träna tsm ) om jag får skjuts. men tror det:P
red idag . försökte öva på galopp ombyten. men tror inte han har gjort det innan typ xd
jag försöker skit mycket men det går inte. han var skit pigg idag. så han typ stack iväg med mig några gånger :(
hahaha , hoppas han e pigg imorrn så jag kan köra hårdpass! ;D
tränade lite på öppna, skänkel vikning o galoppfattningar !
tyckte det gick ganska bra (:
nu ska jag koka o´boy o sätta mig vid tvn o kolla lite vad som kommer (:
tjock eller vad?  x)
men ändå sötast <3 som tur så är han mycket smalare nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0