träning på åkern!

tränade idag på åkern.  gick bra mio var skit pigg o jätte stark ! tränade galoppombyten det gick "jätte" bra ! hahah , träffade hanna oxå med candy. vi skulle rejsa o då skulle candy springa bakom mio annars få han dampryck o springer ifrån med mig ! hahah , men var tvungen att stanna han för han typ höll på att springa iväg ( skit stark ) o då kommer hanna i galopp o då vill ju mio oxå galoppera ! haahahah ! blev lite galet där.
blev inte ridhuset idag :( aja får väl åka i veckan.
ska vara ensam hemma idag. eller min bror e ju hemma. mamma o pappa e inte hemma :P
så snart ska jag göra choklad pudding. torr jag o hanna ska se på film idag igen x)
sötis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0