AJJ

trillade av gulliver idag :(
när vi skulle hoppa och jag trillade på huvudet , på typ tinningen så jag har en stor bula där nu och har ont i huvudet och i armen för jag tog emot med den...
det gjorde skiit ont !!!
jag landade på huvudet sen typ flög jag över på rygg...  x)
det typ kom nån o typ frågade mig massa saker :P
jaja,  upp på fötter igen och hoppade lite till :D
det gick bra , imorgon ska jag hoppa igen men med mio. han kommer inte stanna :)<3
sen åkte vi till willys o köpte mat för ikväll. vi ska äta onyttigt !  xd
pommes o kyckling :D
imorgon är det bara den dagen vi går i skolan till. för på fredag är vi lediga !!!! :D
då ska
vi få gäster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0