mio bus !

red på molly idag ( ridskola ) hade hoppning vilket jag hade glömt av så jag hade inte min väst x) som jag brukar ha !
och molly har jag typ aldrig ridit :P och hon e skit pigg i hoppningen. typ sticker ibland ;o
men det gick bra men kunde gått bättre...
och sen i slitet på lektionen märker jag att typ hela mitt finger har blod på sig , och jag hade inga vantar så jag hade typ rivit upp mitt finger ! AJ !
sen åkte vi till mio :D
hahha , så jävla pigg han var ! gick till en grus väg och skulle bara springa på den en gång ( jag ledde honom ) och han tyckte det var skit roligt så han typ sparkade bakut , hoppade omkring o ville galoppera  xd och ruskade med huvet så som de gör när de busar !
men han fick bara trava om så att han inte skulle sticka med mig ! men i alla fall skit pigg var han ! sen på hemvägen tränade jag på halt och följa handen. så nr jag typ tar handen och petar på magen så nuddar han med nosen där, samma när jag nuddar marken .

han fäller skit mycket så han blev helt galen när jag kliade honom ! seriöst , hahahah , hans överläpp drog han ut skit mycket :P
och typ tryckte sig mot mig för att jag skulle klia mer ! så söt :)

imorgon är det hoppträning ! sa bli riktigt skojj , har inte tränat på 4 veckor :O och mio e pigg så det e bra  :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0