mycket att göra !

hann inte skriva igår för att jag hade ganska mycket läxor. glömde av min franska läxa , var tvungen att göra en film ( no lab ) och kom hem runt 6 . för jag hade vart i stallet.
red på madison ;D gick bra !
nu ska vi snart ha franska -.- riktigt tråkigt. sista passet skulle vi egentligen ha NO o visa upp våra filmer men carro var sjuk så vi har bild :D skit skojj !
idag ska jag till mio ! rida på åkern eller rida ut. vet inte riktigt ..
igår så var jag inte hos mio men mamma var o då låg han ner i hagen ! vi har aldrig sett att han ligger ner , bara i boxen på morgonen !
haha . så mamma trodde att han hade brutit benen men när hon  kom fram reste han sig. så han hade legat o gottat sig i solen :)
ska faktiskt försöka beställa hem lite saker till han eller åka o shopppa !!  :)
TEA e frisk nu ! hon har vart sjuk hela veckan !
en grimma jag vill ha :
nu ska jag öva lite på franska glosorna så jag skriver när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0