studiedag :D

idag var det studie dag :D
jag var med kaninerna , målade hinder , såg på en film o gjorde chocklad pudding. Sen på eftermiddagen så stack jag o mamma till stallet. kunde  inte rida på banan :( jag som hade tänkt att hoppa idag !
men men ... vi red ut.. HAHAHAH ,  red på grusvägar o så kommer det en traktor bakom mio ! som vissa vet e han livrädd för traktorer , och traktorn kunde inte vända för det var en sån dära jätte smal väg så jag fick trava iväg till ett ställe tills han kunde vända o sen rida tbx. han som körde var snäll , mio blev  typ jätte nervös o brallade runt lite så han stängde av traktorn så jag kunde gå förbi :)
sen när vi skulle gå över bron så kom tåget ;P
och sen mötte vi en häst transport. så det var riktig träning idag  x)
han var riktigt pigg idag med !
men han fick inte busa idag ..
Det bästa var när vi skulle ta in alla åsnorna o mio. hahah , mamma tog 2 st åsnor o sen kunde jag inte komma ut ur hagen för ceasar stog ivägen så jag sa till mamma att hon kunde gå med de 2 före. så att jag tog mio sen och hon tog ceasar . men det ville inte ceasar ... vi hade bara stängt det översta repet..
så han kröp UNDER det x'd hahahahahahah !!!
Puss :)
Här är schabraket :) fint?

Kommentarer
Postat av: elin :)

Såg dej med :D <33

2010-03-17 @ 19:20:52
URL: http://elinsofialarsson.blogg.se/
Postat av: elin :)

Såg dej med :D <33

2010-03-17 @ 19:21:54
URL: http://elinsofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0